FINALIST :D

OJOJOJ, hahahaha jag skickade ju nästan bara in min bild "på skoj" eller asså... hade inte räknat med att det skulle hända någonting alls.
Men titta vad som nyligen ramlade in i bloggen!



Hur kul som helst ju :D Fast dom andra bilderna är gryyyymma, så räknar inte med att det ska bli bättre än så här, är jätteglad i alla fall :) Första gången ju! Och det roligaste var att jag blev påmind om att jag skickat in till tävlingen, och sen halvt glömt att kolla upp det, så jag klickade in på Carros blogg och såg rubriken "finalister". Scrollade neråt och kollade på dom bra bilderna, och helt plötsligt... NEJMEN DET ÄR JU MIN!!!! (sen efter såg jag hennes kommentar, haha)

Hihi :D Nu är jag glaaad! :)

Och nu får ju mina kära vänner och "läsare" ta och rösta :D



Kommentarer
Postat av: Ida

du fick en röst av mig :)

2009-12-15 @ 09:31:34
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Lars Heleander Loppan

SNYGG

2009-12-15 @ 12:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0