I HENNES SKOR



Ska precis dra igång den här filmen, I hennes skor.
Har sett den förut, eller... jag har den, men den fungerar inte längre :S Har i alla fall saknat att se den, har för mig att jag gillar den, så ska bli kul :)

Dagen idag började med att titta på skolans luciatåg uppe på hotellet, fett överranskad över vilka som var där, haha! Efter det var det dags för ettorna och tvåorna på skolan att gå ner till badmintonhallen och dansa folkdans tillsammans. Vi treor fick joina om vi ville. Det ville jag, Tess och Tom så vi var med och dansade ett tag. Haha, var faktiskt kul, men sen var det dags för vals och jag och Tess är inte direkt proffs på vals så vi drog.

Efter det har jag chillat här hemma. Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0