IT'S BEEN A LONG TIME SINCE I ROCK AND ROLLED

Nämen titta vem som äntligen har tagit tummen ur och fixat till menyn!
Haha, vet inte om det blev så jättebra med bilderna, men nu får det vara så :)
Ska försöka fixa snö också! :D

Imorgon är det julavslutning i skolan. Sa bli riktigt skönt med lov! Behöver vila ut och bara vara, har kämpat ordentligt i skolan den här terminen och visst har det lönat sig. Men ska som sagt bli skönt att kunna släppa allt vad skola heter ett tag och bara ta det lugnt :)

Bara för att det snart är jul får ni en sammanfattningsbild... från sommaren, haha!
Egentligen sammanfattar den inte hela sommaren, men klart minnesvärda stunder :)



1 - Jag, kusin Britta och Sara i Visby (under Fåröveckorna <3 )
2 - Jag och kusin Britta på Fårö
3 - Jag, Malin och Tove (på toaletten) på krogen natten till min 18årsdag
4 - Jag i Italien (med familjen)
5 - Pooldagarna med Tove och Tess (när Tess var hundvakt i feta huuuset!)

Det var helt klart en bra sommar, och jag ser fram emot studenten och student-sommaren! :)

EDIT: Snö är nu fixat! Nu ska jag prova kläder till imorrn och sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: sandra

najs meny du gjort!:D

har också tänkt lägga in bilder i menyn men inte pallat!:D

2009-12-16 @ 23:15:45
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0