JULLOV!

Ohyes, jullov nu då!

Julavslutningen vart lyckad. Uppe i hörsalen var det dom vanliga sakerna som hände, och jag måste säga att esteterna var gryyyymma!! Hahaha, shit vad det skrattades! Imitationerna av de olika lärarna var verkligen KLOCKRENA, så pass bra och komiska så att lärarna själv vek sig av skratt!

Sen var det även TEG music awards. Älskar den traditionen :) 4 bra videos var det som visades och jag gillade verkligen dom snygga "tempo"klippen som vissa gjort i sina videos, riktigt cleana!

Efter skolans avslutning var det drags att dra upp på praktiken där klassen (och hela skolan) fick böcker, då skolan har funnits i 10 år i år. Sen var det dags för utdelning av julklappar (vår klass har en tradition at ha secret santa såhär till julavsluningen). Jag fick ett doftljus :)

När jag skulle ta mig hem i snöyran hade tydligen tåget hem ställts in, så jag hakade på några klassisar in till centrum. Hittade en hundring i plånboken så även jag kunde äta :D Jag, Tess, Tove och Jenny satt med Burger King kronor på oss, riktigt snyggt ;) (roligt att typ hela skolan var i centrum, haha, men fan ALLA bussar i norrort hade typ ställts in så folk kom ju inte hem på grund av vädret!).

Jag, Tess och Jenny gick senare vidare till kalaskompaniet. HAHAHA! Riktigt kul ^^ Sedan kom även Tossen, och hennes pappa kom och hämtade oss och körde oss hem vilket var skööönt!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan kasta mig iväg för att träffa några klassisar, kolla film och säkert spela tv-spel :) Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0