SAMSUNG

Idag var jag och Mallanbrallan som sagt och klämde på mobiler... jag gillade inte aino, vilket var lite utav en besvikelse :( Däremot gillar jag HCTn som jag inte minns vad den heter, och sen också en till... som inte Malin har sett.
Dessvärre har den bara 2 megapixelkamera och är inte den nyaste fränaste mobilen kanske... men jag har liksom blivit lite kär i den :$



Ååååh, varför ska det vara så svååårt att bestämma sig för vilken jäkla mobil man vill ha!?
Vilket jäkla i-landsproblem liksom :/

Det bra med den här är att jag gillar färgen, och att man skjuter upp den på sidan, lite som mobilen i Stick it <3
Dessutom är den här mobilen bäst för den som vill maila och messa, och jag som har telefonskräck råkar ju ääälska att smsa ;) Anledningen till att jag verkligen vill ha en ny mobil är inte för att jag vill bli av med min gamla (som är bääääst), utan för att jag vill ha nytt abonnemang (och min nuvarande är låst :/ bleee)

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken tuff! roligt med färg ju!:D

2009-12-08 @ 00:10:57
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lås upp din mobil bara? Kostar inte så mycket. ;D

2009-12-10 @ 17:59:08
URL: http://brinckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0