Hur svårt kan det va?



Man blir ju bah för glá asså ^^

Hahahahaha, vet inte varför men här sitter jag och flinar och lyssnar på Hur svårt kan det va med Linda Bengtzing xD hahaha! Kvällen imorrn blir nog lika bra som Fredag och Lördag har varit. Filmis igen fast med fler peeps, vilket ska bli riktigt kul. Lite klockrent att alla vi som ska ses imorrn är förkylda, så vi kan liksom inte smitta varandra nu heller - vilket var det som var så bra med att jag, Malin och Tove var sjuka igårkväll. Sjukmys som är sjukt mys helt enkelt ;)

Jag ska vara jättenyttig. Typ köpa med mig en gurka att knapra på eller nått!
Måste vara lite extra nyttig nu när jag inte kan träna känner jag. Blir lätt att jag känner mig så jäkla degig annars och att äta maaaaassa socker hela dagarna är icke bra! ^^

Jaja, jag vill bli frisk och jag vill ha ett jobb!

Nån som har nått bra tips på ett bra sommarjobb
(då man inte sitter i kassan?) som man tjänar helt okej på? :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: Haha, vad schyst!

Jag bor där :D

2009-02-22 @ 23:27:27
URL: http://minimumwage.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har gett mig själv godislöfte! Typ jag och tove, ska du joina eller? :P

2009-02-22 @ 23:28:47
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jajjemän! det har jag gjort, är la inte helt nöjd, som vanligt men! haha ^^



tips på sommarjobb? hm, no idea. assvårt och få sommarjobb också ju :S

2009-02-23 @ 09:35:04
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0