Lambi

Usch. Planerna för ikväll sket sig. Hade ingen ork att ta mig hem till Rickard för att kolla film med gänget. Har blivit sjukare nu och jag snyter mig konstant! Tur att det finns Lambi så att min näsa inte dör helt och hållet...

Anyway, kvällen har ändå varit bra. Dagen med.
Jag, mamma och pappa käkade pizza och hyrde en film. Jag fick bestämma och valde Juno. I liked it! Älskade hennes språk och stil, så sjukt skön! Såna människor skulle man vilja känna på riktigt. Juno och Hayley i min favoritfilm Stick it.
Ska faktiskt precis lägga mig och kolla på Stick it till jag somnar. Kan inte få för mycket av den filmen, love it.
Jag föll för den första gången jag såg den. Den betyder en jävla massa för mig.



Aja, får hoppas på att jag mår lite bättre imorrn. Ni andra får ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Tack så mycket! Haha, tycker själv jag är rätt blek just nu men.. :) Är ändå i vanliga fall inte lika blek som 'vanliga svenskar'.

Jag hade det supebra i USA, har nog aldrig haft så kul innan faktiskt, :D

Krya på dig. :)

2009-02-24 @ 22:20:25
URL: http://mando0.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Ha inte sett den ännu faktiskt.. Inte bra, inte bra.. Allt väl?

2009-02-25 @ 10:06:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0