Ny design!

Hehehehehe, blev visst en ny... nu igen (a)

Bytte ifrån denna:



Hermf, är lite sur på ipoden jag gjort som ligger i menyn. Man måste klicka på en låt, så den kommer upp, sen vänta en stund. DÅ startar den xD haha!

Usch, det svider i min mage. Och ikväll ska jag dra hem till Rickard på spelkväll igen. Hoppas som fan på att det inte är vinterkräksjukan eller nått, för jag går fan hellre hem än att spy hemma hos nån annan! :S
Aja, ska med tips från Malin, gå och äta lite vitt bröd nu. Det ska tydlgien suga upp magsyra som kan ge sveda i magen :) puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: yes i will ;) tackar! ;D

ha så kul hos rickard! :D

2009-02-06 @ 17:56:05
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0