Trötter

Åh, jag är så himla trött och har varit det hela dagen i skolan idag. Tur att jag hade Tess att sova mot och bli kramad av så jag inte frös lika mycket :) Nej, det är nog dags för en varm dusch och sen kanske sova? Orkar inte vara såhär trött längre liksom.

Idag kom jag på en tatuering som jag nog faktiskt skulle vilja göra. Dock är det ju ganska dyrt att tatuera sig... men jag försökte photoshopa ihop hur det ungefär skulle se ut.
Gjorde inte speciellt seroöst eller petigt, det kliar alldeles för mycket i ögonen för det, men here we go!


Som sagt, inge vidare snyggt gjort, men ni fattar ju ändå hur jag menar xD


Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae ] En blogg om självkänsla & Tänkvärda inlägg!

Snygg! Men det måste göra extra ont att tatuera sig där? "Det ser ut att göra det" ;)



Ha en trevlig torsdag!

2009-02-19 @ 10:12:24
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: tess

ja klart jag är oftast varm så klart jag delar me mig av lite värme :D

ang tatu så skulle jag ha flyttat upp blomman lite.. så haft mindre på foten... men de är hur jag skulle gjort :D:D

2009-02-19 @ 15:16:50
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

om jag får säga det själv så¨var den där JÄVLIGT SNYGG :D (Y) <3

2009-02-27 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0