Alone i break

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag gick ut och sprang efter att jag kom hem ifrån skolan (räknar med massa träningsvärk imorrn då jag hade lite i låren idag efter gårdagens runda) och sen lite senare somnade jag :S Not good!

Aja, dagen har ändå varit lyftande. Jag och Tess visade vårt reportage och Robert sa att det var lyftande för våra betyg, så jag håller verkligen tummarna för MVG i rörlig bild A!
Sen har jag även fått veta att jag fick VG i Webdesign B, och det är okej för mig.

Idag höll jag även mitt argumenterande tal i svenska, dock endast inför Tom, Robin och Simon (plus läraren Fredrick) och det gick väl okej. Läraren verkade gilla det och jag fick beröm för att jag aldrig sa "öööh, eeeh" och liknande nångång, och eftersom jag var så nervös så känns det väldigt bra :)
Håller tummarna för ett VG på det talet, hade ett lite för kort tal, men det kändes som om det räckte sig upp till ett VG iaf :)

Eftersom jag inte har redigerat nått idag eller så, så langar jag upp en låt istället. En KoRnlåt jag inte har, men som jag hört på youtube nån gång för ett tag sen. Riktigt nice faktiskt :)




KoRn - Alone i break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0