Feezt

Igår var det fest hos Emilia igen. Kom massor med folk, och många från skolan.
Jag hade skitkul större delen av tiden och jag och Malin var ruggigt party ;)
Efter ett tag blev vi dock "mätta" så vi gick och satte oss på golvet i tvättstugan, där vi snabbt avverkade några timmar med skitsnack... haha!

Halv 3 gjorde jag, Malin, Robin och Emilia pizza och såklart satt vi och Rickard inne i tvättstugan och åt xD hahaha!
Som ni kanske redan har gissat sov vi även där inne, haha! Idag är jag mör, dels efter att ha sovit på ett iskallt stengolv och dels efter boxersizen på gympan igår. Ajajaj, men det är smällar man får ta :)

Har vart och handlat med mamma och pappa och med mig hem fick jag tre nya filmer. Har sett alla minst en gång, men det är filmer vi inte har haft hemma. Om en pojke, Cuyote (?) Ugly och en Ace Ventura fick det bli!

Fotade ltie igår medan jag väntade på att tiden skulle bli lagom till att gå ner till bussen (med en PanPizza i innerficka, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0