first day of school

jaha-ja idag var det tillbaka till skolan som gällde. Det är egentligen inte så hemkst. fina klasskompisar och en frymt soft skola med skön stämning gör det hela så mycket enklare! :)Idag skulle vi dock, enligt våra nya scheman, ha sovmorgon till 10. Men jag och Tess var bänkade i en avid redan vid 8.30. Reigering av vårt Reportage både innan och efter skolan. fan va vi är duktiga!! ;) Hoppas som fan på att vi får MVG nu när vi gör extra för att bevis att vi är värda det!!

Aja, på lunchen drattade jag och Maluuw till TC och åt mackor på ett fik. Mycket mysigt :) Och kameranördar som vi är lycjades vi såklart göra egna fisheye linser av glasen ;) hahahaha!

Nu på kvällen drogs det ner på lite fika hos farmor som fyllde år :) Mysigt! (synd att det är så stört kallt överallt bara!!)

Anyway... nu måste jag skriva lite på mitt svenskatal... wish me luck! :(

Kommentarer
Postat av: maddie

ditt svenska tal som ääägde :D

2009-01-10 @ 02:48:05
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0