Galenskaparna

Bilderna som jag och Malin tog igår blev jag faktiskt nöjd med. Stackars Malin fick hålla lök framför ögonen så tårarna flödade och kletade ut hennes smink. Duktig var hon i alla fall :) Ska strax redigera några av dom (eftersom jag behöver dom till Grafiska-lektionen imorrn), men först ska jag ta en promenad.

För övrigt hade jag och Malin en väldigt skön kväll igår, såna borde man ha oftare! Vi chillade, kollade film, åt kladdkaka och fotade ju som sagt :)

Idag vaknade jag vid 2 (wtf?) och vid 3 skulle vi vara hemma hos kusinerna, då min morbror fyller år idag :)
Myspys!
Jag och kusinen satt iaf och kollade på lite Galenskaparna-klipp på youtube, och det här är fan min favorit, speciellt friståendet i slutet!
"han gör blandade småhopp!" xD HAHA!



Tack för kommentarerna om den nya designen förresten! Kan hända att den är konstig när man tittar i Explorer, eftersom den är gjord i Firefox. Såg på kusinens dator att menyn hamnar längst ner på sidan osv :S

Ser designen wierd ut för er med? Menyn ska ligga till höger i bilden, bredvid inläggen!

Kommentarer
Postat av: tess

för mig ser den helt naturlig ut med menyn till höger å jag har explor

2009-01-11 @ 18:50:01
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: blixy

haha den där är klockren! fast du har lagt in "bergsbestigarna" och inte "vm i gymnastik" :P hehe

2009-01-12 @ 13:21:51
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0