i skolan

Sitter och letar efter fakta om Halloween. Hur den firas här och i engelsktalande länder typ. Går lite halvbra ^^

Tänkte slänga in en till utav affischerna jag gjorde på grafiskan, så here you go! :)
(kvallan på bilden kanske inte är den bästa då jag förstorade den ganska mycket för att slänga upp den här!!)


Stackars Malin som fick skära lök så tårarna skulle rinna xD Meningen är att hon ska se glad ut på ena sidan och ledsen på den andra, som om hon fejkade att hon var glad på dagen, fast egentligen är hon jätteledsen liksom. Kanske lite svårt att se då hon är röd i båda ögonen av löken xD haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja, jag hoppas verkligen jag klarar av att få helgen pluggfri!

cool bild btw!

2009-01-14 @ 10:43:07
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; haha ja, fast egentligen, det kan ju bli standard om man väljer att inte plugga på helgerna!;)

varsågod!:)

2009-01-14 @ 13:20:04
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0