Nu börjas det

Just nu är jag 17 år. Nästa gång jag skriver i bloggen är jag troligtvis 18 år!!!

Trotts att jag fyller imrgon, smäller det redan ikväll. Min syster har varit sååå taggad inför min 18årsdag och min premiär ute på krogen så länge, så ikväll blir det partyyy! wihooow :)

Det börjar med att jag, syrran, mina män Tove och Malin samt syrrans bästa vän Jessie kommer hit och äter middag och myser lite först. Sedan drar vi vidare ut så vi kommer lagom tills klockan slår 00. Herregud så skoj det ska bli!
Ute möter vi även upp syranns pojkvän Anton samt deras 2 gamla klasskompisar Anders och Rickard (tror deet var så dom hette...)

Det som är ännu mer roligt är att en gammal träningskompis (som nu jobbar tillsammans med min syrra i en affär) fyller 20 idag och ska med sina kompisar till samma ställe, så drag lär det nog bli! :)

Nej, nu måste jag städa på!! Hare bra, skriver jag inget mer överlevde jag nog inte min första natt på krogen ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0