uno dos tres quatro

(den som är göllig skulle väldigt gärna kunna få fixa den här låten I Know You Want Me -Pitbull eller Rap das armas - Cidinho & Doca)


Den här låten hörde jag några gånger i Italien. Hatade den när jag hörde den hemma på MTV. Men efter att ha hört den i Italien så gillar jag den. Den är party! :D

Och ja, jag är hemma nu igen :)
Kom hem klockan 3 idag efter en hemfärd på 33 timmar!

Kommer lägga upp som dagboksinlägg om varje dag nu ett tag, vet dock inte när jag börjar med det. Händer rätt mycket ett tag fram nu. Fyller ju fan 18 om några dagar liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Okej va roligt att höra :)

Tack detsamma :)



Kramis

2009-07-08 @ 11:52:38
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0