Sandhamn

Kom hem från Sandhamn för nåra timmar sen. Har verkligen varit superväder och mysigt.
Idag var det sjukt kul. Jag, Malin, Malins mamma Anita + fler åkte ut i en vanlig motorbåt precis som såååå många andra båtar (stora som små!) och tittade på starten i det stora racet Volvo Ocean Race. Coolt att se, trotts att jag inte fattade så mycket. Verkligen sinnessjukt mycket båtar!

Jag och Malin pep-skrek eftersom vi satt längst fram i båten och vågorna var många och stoooora! Splashade vatten i ansiktet på oss ett x antal gånger, men det är bara härligt :D

Nu är jag alltså hemma och ska börja packa och fixa lite inför Italien. Det märks att det är stressigt och så här hemma, som detta tex:

Malin (min syster) till mamma: "Ah, Jossan fyller ju 20 nu samma dag som Sara fyller"
Mamma: "Aha, är dom lika gamla??"
Malin: "eh.. nej... Sara fyller inte 20 mamma?"
Mamma: "Javisst ja... hon fyller ju 19.."



hahaha, bra mamma (jag fyller 18 :P haha!)


Jag och hunden som Tess vaktar.
Toves bild från i Tisdags då det var chill vid poolen där Tess bor för tillfället :)

Imorrn blir det troligtvis repris på den underbara dagen, dock uta Ben and Jerry glass, men förhoppningsvis med god vattenmelon! :D Jag bangar då icke på en sån dag igen! På kvällen blir det nog filmis :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, vi har likadan bikini ;D

2009-06-26 @ 00:21:23
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0