3 bra saker med idag

Woheeej, idag är jag ledig. Syrran kommer hem efter att ha varit utomlands i 4 månader!!! :D
Så idag på morgonen har jag bakat kladdkaka för det hade hon messat att hon ville ha ^^
Vi springer runt allihopa och hostar och snörvlar men vi städar med en jefla fart asså, haha!

Sen fick jag dessutom nyss bra nyheter! Jag är nu snart ägare till en Nikon SB 600!!!! Alltså en extern blixt till min kamera! Wihooooe :D:D:D


Bild från Google!


Redigt bra dag idag! :)



(mobilbild!) Min snygga hund Ville drar en Carola ;) hahaha! Han gör sig i ordning för att träffa stuuurasyster Malin som snart ska hämtas på Arlanda :D

Kommentarer
Postat av: Malin

ååå ska du få blixten nu iallafall? :D

Naaaw skulle vilja kalla honom schteeeekar-Ville! :D

2009-03-09 @ 20:49:08
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0