"cp"-dag

Idag är det en så kallad CP-dag i skolan (checkpointdag). Om man har prov att göra om, saker att ta igen, om man ligger efter osv, så drar man till skolan och gör sånt. Har man inget att göra får man vara ledig :D
"Egentligen" skulle jag vara ledig :P

Men nu är det så att jag snart ska dra till skolan på ljudteknik. Eller ah, inte direkt på lektion men vi ska parvis göra ett praktiskt prov. Vi ska sätta upp et PA-system och sen spela in en liten kör (ettor som valt musik som estetiskt val). Får la hoppas att det går bra. Jag jobbar med min Tessuuwkoorv, så det ska nog gå bra :) Nervös är jag dock!

Kommentarer
Postat av: Jading

svara när vi rigner dig kvinna!!!! XD

2009-03-26 @ 18:26:52
Postat av: andrea

sv: ja visst är dom snygga! :D

domhär är från junkyard och kostar runt 2000 :)

2009-03-26 @ 20:00:47
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0