Lite bitter sådär



för nu VET jag att ni kollar i min blogg fast jag har sagt att jag inte-vill-att-ni-ska-göra-det!
Aja, får väl byta till nån annan blogg sen som jag kanske skulle kunna få ha ifred då? Hermf.. bitter.

Det är ingen idé att låsas att ni inte tittar här längre för nu har ni redan sagt det rakt ut. Har dock länge vetat att ni kollar i smyg (vilket har varit irriterande!). Det känns som om man blir så låst... det blir så... mja... inte fritt helt enkelt!

Anyway, lika bra att ni kollar helt och hållet nu antar jag...

Lite kul sätt man fick reda på det i alla fall..
hade det varit på nått annat sätt hade jag troligtvis blivit aslack och varit skitförbannad hela kvällen - lite tur i oturen skulle man väl kunna säga att det var åtminstone.

Hur jag fick reda på det?
Jo, vi hade nyss gäster och mamma och pappa ville visa bilder jag hade fotat och redigerat.
Pappa ville att jag skulle visa en bild där jag gjort en fejktatuering på min mage i photoshop.

Grejen är den att jag läääänge har gått och drömt och pratat om tatueringar, så när mamma och pappa såg den här bilden:


blev dom jätteoroliga att jag hade gjort en i smyg, på riktigt. Så mamma hade tydligen gått in i badrummet som ingenting en gång när jag var påväg in i duschen och försökt kolla lite diskret om jag hade en tatuering på magen.
Efter att ha sett att jag inte hade någon hade hon sprungit ut och viskat: "Yes, den är fake!" eller nått xD

Så som sagt, tur att ni "försade" er på ett rätt kul sätt - annars hade jag blivit arg! Jag tycker inte om när man skiter i att jag säger "Nej, jag vill inte!"ska man lyssna tycker jag, annars är det dålig stil, vare sig man är mina föräldrar eller inte!!

Kommentarer
Postat av: maddie

uncool, håller med. tycker människor ska vara raka mot en och respektera en, oavsett vem eller vilka det är.

2009-03-29 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0