Torsdag

Dagen började riktigt bra.
Jag fick sova jättelänge och när jag gick upp kände jag (som jag gjort ett tag nu) att jag inte var ett dugg sugen på min vanliga frukost som består av ett glad oboy. Istället drack jag vatten, åt en banan och ett halvt päron (hann inte äta hela). Duktigt tjej! :D Jag ska faktiskt försöka sluta med oboy. Jag tröttnade på Marabou för någn månad sen som har varit mitt absoluta favoritgodis, jämt! Jag äter det inte längre... suktas inte ens när någon annan äter det. Så sjukt skönt!

Sen till det roliga
;)
Når jag och Tove gick från tåget till skolan imorse såg vi en liten grupp utländska män stå och rada upp sig med vår skola i bakgrunden. När vi gick förbi stannade han som höll i en kamera, oss och frågade på engelska om vi kunde fota. Tove knäppte bilden och sen började dom skratta och visa på att vi skulle vara med på bild.
Så där stod vi alltså, jag Tove och ca 6-8 utländska gubbar och skrattade mot en kamera med skolan i bakgrunden, klockan halv 10 en helt vanliga Torsdag xD hahahaha! Varje dag upplever man något nytt... nästan i alla fall ;)

Sen har jag även lyckats göra klart 3 saker i skolan. Så nu är det abra idrottsinlämningen och Studioprovet (nästa vecka) som jag har framför mig just nu :)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack så mkt sara! :D

2009-03-05 @ 23:17:02
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0