Sanningen om Ondskan

Hahaha, igår vart fett fail.
Jag och Tove var i stan, vilket inte var ett dugg fail. Sjukt mysigt, grymt bra väder och Tove kirrade jeans. Dock var stället där jag ska köpa keps stängt, jag valde inga brillor (pilot eller shutter shades?) och jag hittade inga jeans. BLÄ!
Men som sagt, grymt mysigt :) Härlig dag!

Påväg hem taggar Robin på picknick... i stan! "Palla åka dit igen" tänkte vi och försökte fixa ihop något lite närme. Det slutade med att några av oss skulle köpa pizza och picknicka på nån filt nånstans. Sen skulle vissa av oss glo på film tillsammans. Det slutade med att jag och Tove åt själva på.... DONKEN xD hahaha! SÅ fail!!!

Anyway, sen åkte vi hem till Rickard där vi spelade Wii, sen kom Tom. Då blev det mera Wiispel, Star wars film (jag sov!) och sen Ondskaaaaan <3
Efter att vi sett själva filmen Ondskan tittade vi på bonusmaterialet vilket ingen av oss har tittat på förut. Grymt intressant tycker jag och nu gillar jag bara Ondskan och Andreas Wilsson och dom andra ännu mer (a) hahaha! <33

Kom hem för ett tag sen, har krupit runt i gräset och fotat faktiskt!! Det var kul, tills jag råkade lägga mig i ett myrbo :(
KUL i bara bikiniöverdel och mjukisbyxor? NEJ!
Ska kolla bilderna nu, sen blir det ut på en springtur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0