AINO TOUCH

"Jag vill inte ha en touchmobil"
"Jag vill ha en mobil man skjuter upp knappsatsen på"
"Touch är snyggt, men jag vill ha knappar"

osv osv osv osv..........

Så lyckades jag fall för en touch i alla fall, MEN den har knappar också, which i love!
Dessutom kan man kolla film i den, plus att den har en 8,1 pixelkamera om jag inte minns helt fel.

Men liksom... kolla på den, visst är den sweet!?



Är dock lite orolig för att den ska vara stor och "klumpig"... liksom... kommer den få plats i fickan när man är på fest? Kommer man behöva ha en liten väska med sig jämt på krogen? osv..... tough choice.


Kommentarer
Postat av: sandra

touch är så mycket bättre än man tror!:D haha. jag var jätteanti touch förut men nu har jag en touch mobil, dock är dom lite klumpiga, iaf min, att ha med sig på typ krogen osv!xD men värt!

2009-11-17 @ 22:59:37
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; nejnejnej! fan bättre om man har lite naglar, haha! enklare att skriva då, plus att man slipper fettfläckarna som bildas annara!:D haha.

men visst, jag är still anti touch men ja, dom är najs ändå!:D känns lite flashigt!

2009-11-18 @ 11:13:47
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0