AVUNDSJUKA

Ååååh, hur avundsjuk är man inte på kusinerna, faster och farbror som har varit i Thailand nu i nån vecka och är hemma och superbruna. Bilderna från resan ser helt amazing ut och jag har ett tag sagt att jag inte vill åka till just Thailand. Har fått för mig att det är ganska trashigt där (förutom paradisvyerna osv)... men jag har varit mer inne på typ Karibien och liknande. Men känner i alla fall nu att jag skulle göra vad som helst för att åka utomlands! Till värmen, solen, häftig natur och ja, you name it!

Blir nästan illamående när jag tänker på hur gärna jag vill resa iväg... och jag mår på allvar jättedåligt av att varje dag veta att jag inte har råd - att pengar begränsar en så grymt mycket.

Det gör mig rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0