DET GÄLLER ATT HA KÄNSLA FÖR FEELING!

Hihi, här sitter jag. Har nyligen proppat i mig kladdkakssmet men har nu en färdig kladdkaka svalnandes i köket. Läser sportkommentarer som har blivit lite fel (älskareeee) och ska snart se The Proposal. Sweet!

Sagt av Christer Abramsson:
"Max två passningar, högst tre."

"Rätta mig om jag inte har fel."

"Vi går ut och värmer upp i rektangulära cirklar."

"Då sa jag till domaren på ren svenska: Go home."

"Kom igen grabbar, dom har också en dålig målvakt."

"Jag hälsar press, radio, TV och framför allt massmedia välkomna."

"Fan vilket höjdarväder. En sådan här dag skulle man ha en utomhushall att träna i."

 

Sagt av Göran Zachrisson:

"Den här putten är från ett sådant avstånd att antingen går den i eller så missar han." - nehe?

"Han är 3 1/2m lång... jag överdriver inte. Alltså, han är drygt 2m lång!" - Zachrisson har Sveriges bäst kalibrerade ögonmått

"Flaggan ser vit ut... det är den faktiskt" - Zachrisson har dessutom ett bra färgseende

"Fördelen med det här bunkerslaget är att man inte får all sand i ansiktet." - Zachrisson har medvind i sina kommentarer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0