DUMMA GRIS

Fan vad duktig jag har varit nu!!!!!!!
Är äntligen klar med en dum inlämningsuppgift i småföretagande. Imorgon ska den redovisas och sedan är jag klar, done, fenito med småföretagandeeeee!!!!!

Något som inte är fullt lika kul är att jag fortfarande har ont i hela kroppen, har kännt ett svagt illamående till och från samt känner ett konstigt "svidande" i halsen. Mamma och pappa ligger sjuka så jag och syrran har försökt gjort det bästa för att gömma oss. Vi äter inte ens i samma rum. Ändå verkar jag vara påvägen till att bli smittad.

"Grisen har varit här..."

Och btw, JAG BESTÄLLDE NYSS MIN STUDENTMÖSSA!!!!! IIIIH,HELT SJUUUUUK :D :D :D

Kommentarer
Postat av: caaaash

sv: åh, tack! :D jag gillar den också

2009-11-06 @ 16:32:58
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0