GOOD GIRL

Sitter på redaktionen. Har varit här sen kvart i 9. Morgonmöte, planera kommande uppdrag, formulera frågor till intervjuer och ringa samtal har stått på listan att göra denna morgon. Allt har nu blivit gjort och jag känner mig redo för att åka hem. Dessvärre äger ett nutidskryss rum klockan 14 och jag är jättesplittrad om att dra hem, äta lunch och vila (då jag vaknade och kände mig dålig igen, imorse) eller att dryga ut tiden med att göra ingenting och göra det där nutidskrysset när det är. Hum... svårtsvårt...

På Lördag ska i alla fall första reportaget filmas. Jag och Maddie drar iväg och filmar dressyrKM (nej inte för hundar, FÖR HÄSTAR!). Haha, jag som verkligen äääälskar hästar. Not true! Jag hatar dom inte, men man skulle väll kunna säga att jag inte intresserar mig särskilt mycket för dom ;) höhö.

Dock sweet att Maddie har kööörkort!! Katjing ;D

Aja, ska väl sitta här och göra ingenting ett tag till. Intervjufrågorna ska läsas igenom och sen får vi se vad som händer. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fett sweet ^^ Du får se massa söta ungar på tjocka ponnisar i alla fall även om du inte är så intresserad av hästarna :D

2009-11-12 @ 12:59:59
Postat av: sara

sv: haha, ja precis ;D inte helt illa det heller!

2009-11-12 @ 13:03:32
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Jessica W

Mysigt med hästar :)

2009-11-12 @ 13:29:53
URL: http://styleandtrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0