LET THE GOOD TIMES ROLL

Värst vad bra dag det vart idag då! Längesen jag kände mig såhär glad och pigg :D
Kanske beror det på att jag äntligen fick se en ny film igår? Och inte vilken som helst utan Harry Potter och halvblodsprinsen!

I vilket fall vaknade jag (för en gångs skull) PIGG imorse! Drog till skolan för att direkt sätta igång och redigera färdigt gala-reportaget med Tess. Vi fick ihop det, and we did it good, så förhoppningsvis får vi okej betyg på det :)
Imorgon drar vi igång med bloglovin-reportaget vilket jag ser fram emot.

Efter att vi redigerat klart letade jag upp min fotolärare (har ju egentligen Foto b och c idag, men på både lektionerna var det självständigt arbete som gällde - ni vet mänskliga rättigheter och det där jag snackade om i förra inlägget?). Anyway, jag frågade lite om mitt betyg och frågade också vad hon tyckte om rygg-bilden jag gjort. She liked it och jag fick dessutom med mig några kopierade sidor om en tuff redigering hem också.

Hon sa i alla fall att hon blivit imponerad av mitt fotande och att jag var väldigt ambisiös, vilket var kul och skönt att höra :) Lite press släppte. Dessutom sa hon att hon tagit sig friheten och skickat iväg min Henri Cartier-Bressonbild på förstoring och att den ska sättas upp i fotklassrummet :D Hur kul som helst ju!
Och som inte det vore nog hade en av mina inte så jättefixade reportagebilder plockats ut till ett litet kollage som ska förstoras och sättas upp under Öppet Hus :D

Här är min Henri Cartier-Bresson bild om ni inte minns :)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja de borde du verkligen göra!:D nä de har jag inte, är den kul?:D



nämen! åh vad roligt!:D sånt där uppskattas ju alltid ju!:D

2009-11-23 @ 14:01:40
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0