MÖSSPROVNING

Idag hade vi sovmorgon (välbehövd), hallelujah!
På morgonen var vi på arbetsförmedlingen med samhällskunskapen. Rätt lärorikt på sätt och vis, liksom man fick en känsla av vad dom kan hjälpa en med och sådär. Efter det vart det mat i centrum, smask.

Jättesnabb lektion i svenska för sedan var det MÖSSPROVNING. Hihi, som jag sa till Malin när vi stod och kollade lite storlekar på studentkläder - fatta att VI står och tittar på studentsaker!!!

Helt sjukt - lilla jag... studenten? WHAT!
Lite läskigt, men samtidigt så sjukt spännande och skönt!

Resten av dagen borde ha gått åt till att plugga småföretagande, men det gååår verkligen inte. Kommer faila hårt på den här uppgiften men just nu är jag alldeles för trött för att bry mig (inte likt mig).

Redigerade dessa bilder istället (från mössprovningen idag), tagna med lilla kameran så inga toppenbilder, men tränade på lite små redigeringstrix i alla fall :)



Malin bah: tja studenten!



Felicia provar mösstorlek :)



Vi gotlänningar (jag och Tess) var ju också rätt nöjda!
Den här understa bilden failade rätt hårt, men hinner inte fixa om!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, året man tar studenten är fan de bästa året i ens liv!:D

2009-11-03 @ 21:11:40
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: tess

yeah gotlänningarna :D haha vi får ta en likadan bild sen me dem rätta mössorna :):)

2009-11-03 @ 21:58:46
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0