ANY LONGER AND I WOULDN'T HAVE MADE IT

Körde idag också. Hihi, gillar att köra.
Efter det tog jag tag i att ringa farmor och bestämma lite jobb. Sweet!
Sen började jag jobbamed Bappoogrejen och det blev riktigt bra.

Fick ett sms från Sophia och kvällen blev roligare/trevligare än vad jag hade planerat. Mysigt var det :)
När jag kom hem så väntade ett glatt mail. Ändrade några saker och har nu fått ett av jobben "gjorda". Ska bara skrivas ut nu :) Imorgon kommer det förmodligen lite klasskompisar hit för att chilla, spela spel, kolla film och kanske fotbollen. Trevlarns! Ska därför upp och stääääda imorrn ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg :)<3 Puss<3

2009-10-11 @ 16:00:15
URL: http://honkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0