ARRRGH

Usch, nu kommer ett sånt där tråkigt textinlägg för jag är så irriterad!

Känns just nu som om en hel inlämningsuppgift som det verkade som om jag skulle få bra betyg för, har gått snett på grund av att jag itne får ett ordentligt svar på mina frågor via mail :(
SKIT OCKSÅ!
Men tror innerst inne att det ändå löser sig. Får kolla upp det måndag helt enkelt. Inte mer att göra åt saken.

För det andra kan jag fan inte äta nånting för tillfället!!! Är hungrig men vill inte äta nått för magen har bara damp damp damp... åt EN HALV kexchocklad och det fick jag ju ångra! Blä, ska fan ut på promenad trotts att det regnar ute och trotts att mina skor är trasiga. Är bara så himla irriterad och uttråkad!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig!:O

2009-10-16 @ 23:09:58
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: tess

sv: jaaaa lätt att vi borde flytta till gotland :):) träffa en sork är ju inte helt fel de heller *:):)

2009-10-17 @ 14:07:34
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0