CHIPS N' DIPS

Igår var Maddie (och hennes hund Hugo), Rickard och Tom här och chillade. Vi kollade lite olika grejer på tv, och när Maddie och Hugo dragit hem kollade jag, Tom och Rickard först Inlåst, sen fotbollsmatchen och slutligen Ondskan (men ingen såg hela, vi somnade) haha. Idag när dom hade åkt hem drog jag iväg med mamma och pappa. Rätt nice att bara åka bil och inte göra så mycket. Nu strax ska jag äta ännu mer onyttigt än vad jag redan gjort den här heögen coh langa på en film. Börjar typ bli sjuk :/
Veckan har allt som allt varit bra. Mys med chill igår och jättekul att träffa folk man inte träffat på flera år i Fredags :)
Imorgon är jag leeeedig <3 SÅÅÅ värt!
Ska sova ut ordentligt (trotts att vi lyckades sova rätt läääänge på soffan imorse, haha) ;)

Satt nyss och kollade igenom liet gamla bilder btw. Hittade den här på mig och Malin. Kan bara säga oh my god, hahaha!

Ofta vi var sååååå svarthåriga båda två!? xD

Humhum... vill springa... men det regnar typ :(
Men som sagt, film nu... Run fatboy run eller Gökboet... that's the question!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men nu är båda blondies!

2009-10-11 @ 21:12:07
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Malin

ganska prooiga tjejer det där asså!

bara för att kommentera en gång till haha.

2009-10-11 @ 21:12:40
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0