DET DÄR LILLA

Idag vart det en kort dag i skolan. Kom därför hem tidigt och gick ut och sprang redan vid klockan 1.
Innan dess var jag nere på banken och fixade en grej (vuxenpoäng till mig som fixar sånt och dessutom gjorde det helt själv trotts att jag är rätt lost på sånt där - än så länge!). Inne på banken hände en liten liten sak som ändå gjorde mig på bra och fnittrigt humör.
Jag går in, tar en kölapp och sätter min bredvid en tant som log mot mig närjag gick in. När jag satt mig ner hör jag att hon mummlar något och jag sa "va?" och tittade på henne (eftersom hon tittade på mig när hon mummlade), då sa hon "Vilka långa fina be du har", hahaha! Så sött för själv satt hon och dinglade med benen då hon inte nådde ner till golvet när hon satt på stolen, haha! Vi sa hejdå till varandra när hon var klar och det var min tur :D Gulligt!

Ikväll ville jag hitta på något och langade ett mess till kusinen och frågade om hon ville ses och kolla film. Hon skulle skriva tillbaka om hon kunde lite senare men nu är klockan halv 7 så tror det inte blir av ;) haha! Så kan det gå :P
Istället har jag städat lite snabbt och dammsugit i mitt rum. Åtminstone bra att få gjort, men kul? naej :P

Som "hämnd" för att hon inte hörde av sig igen lägger jag upp den här bilden från i sommras på henne ;) haha! Fast tycker i och för sig att den är söt :D Bilden är visserligen oskarp och väldigt ljus (valde att redigera den då det inte gick att rädda den) but i like it :)



Och en till lite mindre "galen" bild :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi men den är fett happy och somrig! :D

2009-10-21 @ 20:37:38
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

haha vilken gullig tant! såna ler man ju alltid lita extra åt!:D

2009-10-22 @ 11:43:10
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: SANIBO

härliga bilder!

2009-10-27 @ 20:00:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0