FÖR DU SER I MINA ÖGON ATT JAG FÖRSVANN FÖR LÄNGE SEN

Dagen har varit okej. Fick beröm för min Henri Cartier-Bressonbild. Spenderade 8500 av skolans pengar med Engla och Robin på fotosaker till Foto C.

Kom hem, och nu orkar jag inget.

Jag vill också kunna fika när som helst, bara lite sådär.
Jag vill också kunna gå på bio eller bara gå ut när jag vill.
Jag vill också kunna köpa nånting litet bara sådär hur som helst.
Vet inte ens om jag kommer kunna gå på varken Paramore eller Marilyn Manson.
Jag orkar inte behöva gå runt och ha ont i magen och vara deppig längre.
Vet inte hur mycket jag kommer orka längre...


Har trotts allt varit duktig och lånat två böcker om Språksociologi på bibblan idag.
Nu jäklar ska den där svenskauppgiften skrivas klart, och sen blir det ikväll - ironiskt nog - till att titta på Svenska Hollywoodfruar.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hihi! ja men jag ser att du lyssnat på den nu iaf så!:D hehe

2009-10-05 @ 20:54:46
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0