NYA SKOR

Hihi, var i stan med mamma idag och köpte skorna som jag la upp en bild på i ett tidigare inlägg.
Tur som jag har så var det halva priset på dom så istället för att betala 999kr betalades bara 500 och på grund av det priset förlorade jag endast 150kr (mamma betalade resten).
Blev faktiskt dom röda, trotts att jag vill ha vita med svart på. Jag är dock nöjd och känner att det är riktigt skönt med bra spring- och vanliga skor. Nu måste mina ben allt ta och bli bättre!

Sitter förövrigt och redigerar lite bilder till imorgon (foto hela dagen imorgon, som varje måndag).

Här är Missan :D
Hon brukar mysa ner sig i skyltfönstret till affären där min syster jobbar.
Hur gosig och mysig som helst är hon :) Men döv :(



Kommentarer
Postat av: sandra

åh, najs med skorna där! och de var dom du la ut på bloggen va?:D

2009-10-19 @ 14:09:54
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: K A T Y M A L E K

Hellu. allt bra?.. händer på en måndagskväll? :D

2009-10-19 @ 14:44:34
URL: http://katiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0