BAD MOOD

Dagen började bra, kom typ i tid, fick 6 rätt på nutidskrysset (blir bättre och bättre, wiho) och skrev en bra krönika. Allt kändes bra osv, men sen gick det utför. Jag hatar telefoner.
Äckelskit.

Har ont i magen av nervositet.
Ringde nyss dit jag skulle, men inget svar. Ska väl ringa strax igen, och hoppas som fan på att det går bra.

Kort och gott: dagen började bra - dagen blev skit - dagen kan kanske räddas tack vare Idol ikväll.

Ända positiva är att familjen är bra på att uppmuntra. Dom tycker att jag har blivit så mogen och duktig på senaste. Tar tag i saker osv. Snälla som dom är kommer jag dessutom typ få ett par nya löparskor och vanliga skor, vad jag förstått det som iaf - och det är ju inte helt illa!

Ska nog ringa strax igen, sen blir det tv (eller plugg)... vilket jag än väljer kommer jag ha en glassbåt som belöning i handen. Sweet!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ah de tror jag nog det gör!:D

ah jag såg det mailet nu så jag la till dig va!:)

2009-09-30 @ 14:39:55
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Sarisen det är verkligen jätteduktigt av dig! Jättejättejätteduktigt! Jag är stolt över dig!

Du klarar det :) (inte för att jag ska säga nått eftersom jag inte ens kan göra det själv-.-')

2009-09-30 @ 15:05:25
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; ja gör det va! så jag vet om jag har lagt till rätt eller inte!:D

2009-09-30 @ 15:13:21
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0