ÖSREGN, GREAT

Såg Morgan Pålsson - världsreporter för ett tag sen med familjen. Älskar verkligen hipphipp och filmen är så skön, haha.

Efter filmen gick jag ut med hunden. Det började ösregna när jag var som längst bort från huset. När det kändes som att gå barfota på den våta asfalten (för jag har stora hål i sulorna i skorna jag gick i) började jag fundera på att ringa pappa. Skinnjackan och hörlurarna tål dessutom inte vatten så bra. Jag haltade på en stund och försökte gå på ett sätt så jag itne skulle känna hur blöta skorna var. Helt plötsligt i regnet ser jag vår bil komma rullande.
Pappa hittade mig :D

Efter det skuttade jag in i bilen, tog av mig skorna och jackan och fick övningsköra runt på ställen ajg inet kört på förut. Det gick verkligen skitbra och jag är grymt nöjd! Detta trotts att det var första gången jag körde i regn och mörker (har bara kört på dagen när det varit bra väder förut, haha.
Tror jag ska gå och lägga mig strax trotts att jag har ledigt på förmiddagen imorgon. Skulle va skönt att vakna tidigt av sig själv och verkligen KÄNNA att man hade sovmorgon :P

Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0