AFRO DANS

Tro det eller ej, men jag är nyligen hemkommen efter ett afro dans pass i stan.
Syrran ville ha sällskap och mamma och pappa langade cash, så why not?

Dock kan jag konstatera två saker - jag kan inte göra flera saker samtidigt (så jag kunde inte heeela tiden hänga med till hundra) och jag är världens stelaste människa. Kan typ inte röra kroppen mer än vad en typ.. tumstock!

Måste bättre mig på det alltså.

Nu sitter jag här, med en skål chips och ett glas läsk med massssaaa is. Smask!
Nyttig tjej direkt efter att ha tränat, haha! Men vad, så lite kan inte göra nån skillnad (a)

Ska duscha nu och sen sova. Ser INTE fram emot morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men tove gillar ju tumstockar så det är perfa! :D hahaha

2010-02-25 @ 17:55:06
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0