ANOTHER GOAL IN LIFE

En av mina drömmar, som jag vill uppleva, är att åka till Boston och se Red Sox spela på Fenway park. Ren lycka vore det om jag dessutom fick stå och vråla Sweet Caroline med hela publiken.

Jag har nu, alldeles nyss, fått ytterligare ett mål.

Kan nog tänka mig att folk som känner mig, och folk som tittar in här i bloggen, vet att jag älskar Harry Potter (sitter och tittar på en av filmerna nu... ja, igen. Jag kan-inte-tröttna!)

Tittade i alla fall på skivan man fick med sista filmen när man köpte den, för första gången. Och guess what!?

Om jag har fattat det rätt ska man bygga ett Harry Potter-land i USA. Fansen ska kunna gå in och känna att dom är inne i Harry Potter-världen. Man har till och med skapat "butterbear" som man ska kunna gå in på Tre Kvastar och köpa!!!!!!!!! Alla affärer ska återskapas, det ska finnas berg-och-dalbanor och allting! Man ska kunna gå in i tornet hos ugglorna och skriva ett kort till nån och skicka var man vill över världen, och det kommer vara adresserat från Hogsmeade!!

JAG BLIR GALEN. MÅSTE-DIT!!!!

Mer om Harry Pottervärlden (och bilder på hur det kommer se ut!!) här!

Kommentarer
Postat av: Madde

Alltså jag är också nörd nu men FAN VAD COOLT! Jag hänkar sarisen!!!

2010-02-27 @ 00:37:57
Postat av: tove

Jag hänkar LÄTT!! SKITBALLT :D :P

2010-02-27 @ 15:11:06
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha fyfan vad nördigt coolt egentligen! De kommer nog locka som fan!:D

2010-03-01 @ 12:40:46
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0