BIIIIIIIIL OCH HEMTENTA

Hade riktigt kul igårkväll. Maddie, Tom och Malin (och hunden Hugo) kom och hämtade mig nångång vid 23, sen drog vi direkt mot Hägernäsdonken, vilket jag redan hade gissat på, haha! När vi hade svullat lite glass åkte vid ruuuunt runt runt masssa och lyssnade på musik - riktigt nice!

Efter att ha lekt runt i bilen länge drog vi hem till Maddie där vi somnade. Kom hem klockan 7 imorse, somnade, vaknade, gick ut på en promenad, duschade och nu kollar jag på Mademarathon. Skulle börja med hemtentan i religion men har inte med mig böckerna dumt nog :( Aja, får ge gärnet vad gäller den nästa vecka :)

Ska nog ut med hunden nu. Ikväll blir det att chilla gärnet här hemma. Melodifestivalen, film, onyttigheter (as usual) och grymt god middag! NIIICE :)


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 @ 16:46:43
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0