DUM JÄVLA HUMOR

Har något inte varit dåligt idag? (ja, lite kanske... men inte mycket!)

Vaknar typ nångång innan mobilen ringer. Sätter mig upp tvärt och känner att det är torrt och att det svider i halsen.

Vaknar precis innan larmet ringer. Sätter mig tvärt upp och nyser två gånger. Längger huvudet på kudden och känner sedan hur det sakta börjar rinna i ena näsborren. Näsblod.

Upp, in med papperstuss i näsan och sen tillbaka ner i sängen. Kan då inte andas genom den näsborren... märker att jag är igentäppt i andra näsborren. Halsen är torr och jag börjar hosta när jag andas genom munnen. Great... hur sover man utan att andas?

Går upp och är allmänt arg över småsaker som inte blir som jag vill.

I skolan läser jag duktigt ett häfte och halvsover (sover) resterande lästid. Var skitseg hela lektionen (men vaken tack och lov!).

Stannar efter skolan för att göra klart en svenskauppsats som redan skulle vart klar, tillsammans med Tess.
Blir bortknuffade för att en klass hade bokat datasalen. Alla bra datorer är upptagna i skolan.

Åker hem. Internet funkar inte... fuck, vi som skulle jobba!!

Försöker få igång internet... hunden kräks.

Huvudvärk.

Magont.

Ont i axeln.



Hur fan ska den här kvällen sluta egentligen? xD haha!

Kommentarer
Postat av: tove

låter naijzzzzz sarisen!

2010-02-25 @ 22:49:16
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0