FOTOPRESS

Gusti tycker det ser ut som om jag gäspar på "Haunted"-bilden. Inte okej!
Aja, jag måste bara skriva av mig lite nu. Detär nämlgien så att vi håller på att göra portfolios i Foto C och till den portfolion ska man ha ett visst "tema". För att få in de bilderna jag gillar mest, blev mitt tema "Mina bästa bilder" vilket min fotolärare trodde att jag skulle klara av. Det viktiga för mig är då att varje bild är en pang-bild för sig, något som är svårare än jag vågat tro...
Hur som har jag nog stressat upp mig totalt och har ångest inför denna portfolio. Inga bilder jag tar duger, känns det som. Allt blir antingen dåligt, ointressant eller mediokert - inte bra nog för min portfolio helt enkelt. Här om dagen bad jag läraren ge mig lite utmaningar som jag kunde ta mig an vad gäller foto. Jag har nu försökt göra några småsaker, och ändå känns det inte bra.
Inte nog med att jag stressar över bilderna, dessutom är det en väldans massa annat nu i skolan känns det som, vilket gör att jag inte får någon ork eller ro nog att fota. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska få ihop det hela. Mår bara dåligt när jag ser mina bilder, att dom inte blir bra nog, inte som jag vill.
Känns just nu ändå som om jag gör en del inom. Jag tycker det är mysigt att sitta här vid datorn, lyssna på musik och fippla lite i photoshop. Får hoppas att det är en "uppåtgående trend" så att jag snart får till ett par bilder till portfolion.
Nu vet ni varför det just nu kanske kommer upp en del skumma bilder... jag pressar mig själv till att bara knäppa och redigera så mycket som möjligt för att förhoppningsvis lyckas ta en bild som passar.
De två bilderna som jag vill få med i min portfolio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0