TISDAG

Otroligt kul rubrik känner jag.

Precis som igår, är jag även idag hemma från skolan och jag har bestämt mig för att läsa 100 sidor i min svenskabok och göra det mesta på de stora saminlämningen smo ska vara klar på Torsdag. Det är temadag i skolan så som tur var tror jag inte att jag missar något världsviktigt.
Såhär såg det ut ett ganska bra tag igår
(lasagnen ser skitäcklig ut, hahaha!)
Dessvärre kommer det inte vara lika nice idag.
Mamma fick låna hem en rockring från jobbet. Nu ska jag börja träna magen! Wihoo :)

Nej, nu ska jag ta mig ut i vardagsrummet där det blir till att läsaläsaläsa och äta frukost. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

THÖÖÖÖÖ HILLS!! :D HAHA

2010-02-23 @ 12:17:03
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0