AWARD

Jag fick denna award av Sandra!
Med denna award följer det även med en del regler:
- lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award

Jag nominerar: 

...dessvärre inte nån, hahaha!

Här kommer 7 sanningar om mig:
-Jag ångrar saker jag gjort/inte gjort i mitt liv

-Jag tycker nästan alltid att jag är sämre än andra/inte duger
-Jag dagdrömmer jättemycket
-Jag är livrädd för valar (blir svag i benen och illamående när jag ser en på tv)
-Jag är mer rädd än glad över att ta studenten
-Jag spelade tennis nästan 13 år
-Jag har skithög moral

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hihi ja! han är så sööt!:D

2010-01-31 @ 22:35:59
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0