DRÖMMAR NU IGEN

Haha, asså. INatt drömde jag att jag, min syster och mina tjejkusiner var jagade i värsta krigsgrejen. Vi låg på ett bilflak och gömde oss, sprang i megakonstiga korridorer där man kom in till typ dockor som var tandläkare och försökte döda oss osv... Haha, går egentligen inte att förklara men helt plötsligt tror jag att jag var hemma hos Maluukårwen.

Igår innan bion var vi inne på ett Ica där det fanns typ "2 filmer 100:-" och jag var jättenära på att köpa två filmer. (Shit, till och med det känns som en dröm när jag tänker tillbaka på det!! Kollade vi verkligen på filmer pojkar???? :S:S:S:S scary....)

I alla fall, när jag var hos Malin i drömmen så hittade jag en låda (vi hade letat i massa lådor efter tv-spel inne på Game) och hon hade köpt typ 4 filmer!!!! Utan att säga nått!!!! :O Hahahaha, vet inte varför det var så "skumt" och "hemskt" i drömmen, men förvirrande var det!

Aja, nu ska jag sluta att hitta på dåliga anledningar till att slippa plugga. Just do it!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha hm! jag vet inte fakiskt.. jag har ju dock lånat det från the pirate bay!;D haha! men det är verkligen svinbra!



åh, tack där!:D dock hade jag inte klippt kort hår där på sidan ännu men!:D haha

2010-01-07 @ 20:19:55
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: cash

haha ja, den va så sjukt söt ! :D Fast skulle aldrig våga mig nära mig mamman, hon skulle attackera :P

2010-01-07 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0