MIN SON RÄKAN

Kvällen har varit mysig. God mat. Åt så jag trodde jag skulle få en bebis. Han skulle hetat Räkan (ja, det skulle ha blivit en han!), för det vi åt innehöll räkor. Som sagt, gott var det och en heeel del Family Guysnack blev det, sweet!
Faster, kusin G och farmor är kvar och snart blir det fika och tårta. Ska nog få en dotter som heter Tårtan eller Kakan på en gång. När man nu ändå sak bli (mat)mamma liksom ;)

Hejjegyyyd, jag har jättemörka ringar under ögonen. Är såååå trött! Är helt tung i ögonen och i huvudet, men när man firar någon då ska det fasiken firas! :) Kan verkligen inte förstå att det är Fredag :O

Kommentarer
Postat av: malin

haj ni aldji hööjt det? Hahah tänkte på det på hejjegyyyd! xD

2010-01-08 @ 23:41:34
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0