SHERLOCK HOLMES

Nyligen hemkommen från bion. Var och såg nya Sherlock Holmes med mamma och pappa.
Gillade den, mycket. Älskade fightingscenerna, ljudet, effekterna och all fakta. Man känner sig så smart när man ser filmer som denna, tycker jag. Det är så klurigt och samtidigt så coolt. Jag vill också veta typ allt om allt!

Dessvärre finns det ingen "vanlig" trailer att lägga upp, men efter att hon presenterat filmen får man se en trailer :)


Jag tycker definitivt att den är värd att se. Kanske gör den sig bäst på bio dock...

Kommentarer
Postat av: Lilla K

HAHAH! jag lyckades med musbildgrejen! HAHA, tack igen!!

2010-01-03 @ 21:03:28
URL: http://kajahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0