THE REWARD IS CHEESE


Hittade den här bilden på määänhsen, och jag gillar den "av någon anledning". Hahaha, liksom varför skulle jag inte gilla den? Men jag gillar den MER för poserna va sköna, det var en bra "bild" liksom. Ni fattar? ...hoppas jag. Gosh, jag bullshitar verkligen, men är trött (vilket jag är glad för) så det är okej säger vi. Hur som haver, bilden är från min 18årsdag i somras. Det var nog det som fick mig att stanna upp vid den här bilden också. Sommar - dom är bruna. Jag vill ha sommar nu. Behöver det verkligen. Tycker egentligen inte om vinter så mycket. Visst, det är mysigt med snö över jul, men sen får den gärna försvinna för min del. Bara halt och kallt... vill kunna gå runt i shorts och t-shirt, vill att det ska vara ljust nästan dygnet runt. Jag vill verkligen ha sol och värme nu. Eller... en vanlig svensk sommar skulle till och med räcka!

Ville i alla fall lägga in en låt. Har hittat massa sköna låtar genom en spotifylista på Matilda Hammars blogg. Nicenice!
Det värsta är att jag "helt plötsligt" vart astaggad på att bara dansa som faaa-aaan till stört hög musik och bara vara superglad och ha askul. Varför är det alltid så svårt att hitta ett bra ställe att vara på, med fett hög (och skön!!) musik?

Gillade i alla fall den här (har inte hunnit lyssna igenom hälften än ens, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0