2012

Har precis kommit hem från stan. Jag, Felicia och Robin åkte in direkt efter skolan för att fota till en foto b uppgift. Innan blev det att sitta i nån park och (för min del) skratta åt folk som halkade, haha!

Att fota salsa var helt okej, men rätt svårt. Tror dock att vi kommer kunna få ihop ett gäng schyssta bilder. Har dessvärre inte lagt in mina i datorn än, men förhoppningsvis kommer någon detaljbild kanske upp snart :)

Dagen i skolan var typ kul. Jag har varit på bra och skrattigt humör de senaste dagarna, me like! Kanske är det tack vare det underbara vädret? Jag och Malin har TYP i alla fall lyckats fixa ramen till projektarbetet idag. Vågar inte säga eller hoppas på för mycket än för då pajar väl skiten igen xD haha!

I alla fall har vi varit nere i skolans garage och langat högtryckstvätt på den, OCH gått balansgång, vilket vi filmade. Hahaha! Bilder från det kommer kanske sen också! :)

Nu ska jag kolla 2012 med mamma och pappa. Dock har vi alla 3 hittills kommit fram till att den är rätt löjlig ^^
Ledig imorrn, typ. Sweet <3

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Haha jag funderar på att lägga in den videon på bloggen :P Om det är okej för dig såklart? xD

2010-03-17 @ 21:58:15
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

förvänta dig inte allt för mycket av 2012!;p haha! (guud vad jag är anti alla filmer) hha! men den va riktigt töntig faktiskt! förstår inte folk som blev rädd för den!

2010-03-17 @ 22:32:58
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; haha vilken tur! men den va verkligen meesig! hhaa!:D



jaaa, ååh, du borde köpa den! den är så himla fin!:D

jasså? vad creepy! jag ville ha dom i lila förut, åh dom va så fina!

2010-03-17 @ 22:58:44
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0