KONFLIKTANALYS

Jag kan inte fatta att den är klar.
Uppgiften som har stressat sönder mig i flera veckor!


Hade inte gått utan Fasters hjälp och det evighetslånga samtalet med farmor och faster i bilen till Falun (om just den här uppgiften). Tusen tack!


Är så himla lättad. Vet dock inte hur uppgiften blev, men vill du veta en sak? DET SKITER JAG I!!!! Sålänge den är klar och jag får G så är jag nöjd. Måste bara ta mig igenom det sista plugget nu de kommande 4 veckorna. That's it. Inga höga krav, ingen press, ingen extra ångest.

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, jag hatar när en uppgift man har i skolan går o trycker ner en hur länge som helst för att man inte vet hur man ska göra den! har själv en sån uppgift just nu! blä!:O

2010-03-09 @ 12:27:06
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: tove

sv: braaa :), tänkte att du kunde koppla ihop låten med typ hp ;)

2010-03-09 @ 15:26:32
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0